Kushtet e Shërbimit


§ 1 Të përgjithshme, fushëveprimi

(1) Termat dhe Kushtet tona të Përgjithshme përbëjnë bazën e të gjitha ofertave, dërgesave dhe shërbimeve të tjera. Këto janë pjesë e të gjitha kontratave që ne lidhim me klientët tanë (në tekstin e mëtejmë "klient" ose "klientë")     për dërgesat dhe shërbimet që ofrojmë. Ato zbatohen gjithashtu për të gjitha ofertat, dërgesat ose shërbimet e ardhshme, edhe nëse nuk bien dakord sërish veçmas.


(2) Termat dhe kushtet tona të përgjithshme zbatohen ekskluzivisht, d.m.th. Devijimi i kushteve ose kushteve të klientit që nuk përfshihen në termat dhe kushtet tona nuk do të njihen nëse nuk kemi rënë dakord shprehimisht për vlefshmërinë e tyre me shkrim. Kundër-konfirmimet nga klienti në lidhje me termat dhe kushtet e tyre të biznesit ose blerjes nuk janë të vlefshme. Edhe nëse i referohemi një letre që përmban ose u referohet termave dhe kushteve të klientit ose të një pale të tretë, kjo nuk përbën pëlqim për vlefshmërinë e këtyre termave dhe kushteve. Kërkesa e mësipërme e miratimit zbatohet gjithashtu nëse ne kryejmë dorëzimin te klienti pa rezervë, duke ditur termat dhe kushtet e përgjithshme të klientit.


(3) Të gjitha marrëveshjet e bëra midis nesh dhe klientit për qëllimin e ekzekutimit të kësaj kontrate përcaktohen me shkrim në kontratën në të cilën përfshihen këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme. Ndryshimet ose shtesat e mëvonshme të kontratës duhet të bëhen gjithashtu me shkrim ose në formë teksti.


(4) Konsumator në kuptimin e këtyre termave dhe kushteve është çdo person fizik me të cilin është lidhur një transaksion juridik për një qëllim që nuk mund t'i atribuohet veprimtarisë së tyre tregtare ose të pavarur profesionale. Sipërmarrës në kuptimin e këtyre termave dhe kushteve janë personat fizikë ose juridikë ose shoqëritë me aftësi juridike, me të cilët lidhen marrëdhënie biznesi, të cilët veprojnë në ushtrimin e veprimtarisë së tyre tregtare ose të pavarur profesionale. Konsumatorët sipas kuptimit të këtyre termave dhe kushteve janë, përveç nëse përcaktohet ndryshe, konsumatorë dhe sipërmarrës.

§ 2 Oferta dhe lidhja e kontratës

(1) Ofertat tona janë subjekt ndryshimi dhe jo detyruese. Ne mund të pranojmë porosi ose komisione brenda katërmbëdhjetë ditëve nga marrja. Pranimi bëhet nëpërmjet konfirmimit tonë me shkrim ose tekstual ose nënkuptuar nëpërmjet ofrimit ose ofrimit të shërbimit.


(2) Porositë mund të bëhen edhe në mënyrë elektronike (aplikacion celular, faqe interneti, etj.) nëse klienti ka akses në të dhëna që janë autorizuar nga ne dhe bazohen në marrëdhënien e tyre me klientin (numri i klientit). Klienti është i detyruar t'i mbajë këto të dhëna aksesi të sigurta dhe të mbrojtura nga aksesi i pa autorizuar për të mbrojtur punonjësit. Duke përdorur dyqanin e ngritur nga ne dhe të dhënat e aksesit, klienti konfirmon gjithashtu se është përfaqësuesi ligjor i klientit.


(3) Nëse klienti e bën porosinë në mënyrë elektronike, kjo në thelb paraqet një kërkesë të detyrueshme për të blerë mallrat e zgjedhura.Përpara dërgimit të porosisë, klienti mund të ndryshojë dhe shikojë të dhënat në çdo kohë. Megjithatë, aplikacioni mund të dorëzohet dhe transmetohet vetëm nëse klienti i ka pranuar këto terma dhe kushte kontraktuale duke klikuar në butonin "Prano Kushtet dhe Kushtet e Përgjithshme" dhe në këtë mënyrë i ka përfshirë ato në aplikacionin e tij. Nëse çmimi i vlefshëm për njësi i mallrave të porositur dhe çmimi total i porosisë nuk janë të shënuara shprehimisht dhe të shënuara si detyrues, porosia elektronike është thjesht një kërkesë jo detyruese nga klienti; Kjo kërkesë bëhet e detyrueshme vetëm nëse klienti nuk kundërshton konfirmimin e porosisë të përshkruar në paragrafin e mëposhtëm, i cili më pas përmban edhe çmimet dhe kushtet e dorëzimit, brenda një periudhe prej 3 ditësh pune me shkrim ose me email.

(4) Në çdo rast, ne i dërgojmë klientit një konfirmim automatik të marrjes me e-mail, në të cilin porosia e klientit renditet përsëri dhe të cilën klienti mund ta printojë duke përdorur funksionin "Printo". Njoftimi automatik i marrjes dokumenton vetëm se porosia e klientit është marrë nga ofruesi dhe nuk përbën pranim të aplikacionit. Kontrata lidhet vetëm kur ne lëshojmë deklaratën tonë të pranimit, e cila dërgohet me një e-mail të veçantë (porosi konfirmim). Në këtë e-mail ose në një e-mail të veçantë, por jo më vonë se me dorëzimin e mallrave, teksti i kontratës (i përbërë nga porosia, kushtet e përgjithshme dhe konfirmimi i porosisë) do t'i dërgohet klientit nga ne. në një medium të qëndrueshëm (e-mail ose printim letre) (konfirmimi i kontratës). Teksti i kontratës ruhet në përputhje me mbrojtjen e të dhënave.

(5) Ne rezervojmë të drejtën për të bërë ndryshime teknike, si dhe ndryshime në formë, ngjyrë dhe/ose peshë brenda qëllimit të asaj që është e arsyeshme për klientin, përveç nëse përdorshmëria për qëllimin e synuar kontraktualisht kërkon një përputhje të saktë.

(6) Informacioni, vizatimet, ilustrimet dhe përshkrimet e shërbimeve të përfshira në dokumentet që i përkasin ofertës janë - gjithashtu në formë elektronike - vetëm vlera të përafërta të zakonshme në industri, përveç nëse ato janë të deklaruara në konfirmimin e porosisë, janë nënshkruar shprehimisht si detyruese dhe për aq sa përdorshmëria për qëllimin e synuar kontraktualisht nuk kërkon konformitet të saktë.

(7) Nëse sasitë komunikohen ose porositen bazuar në informacionin e zonës, ne do t'i konvertojmë ato sipas vlerave empirike. Në raste të tilla, dërgesat e tepërta ose të shkurtra deri në 10% janë të mundshme, për aq sa këto janë të zakonshme në industri dhe për aq sa përdorshmëria për qëllimin e synuar kontraktualisht nuk kërkon konformitet të saktë. E njëjta gjë vlen edhe për produktet e bëra me porosi.

(8) Në rastin e shitjes në bazë të mostrës, këto garantojnë vetëm provën profesionale, ku nuk jepen garanci për ndonjë përshtatshmëri për përdorim. Prandaj, devijimet që janë të zakonshme në industri në rastin e një shitjeje të bazuar në një kampion janë të rezervuara.

(9) Në rast dyshimi, vetitë e produktit nuk konsiderohen garanci; në rast dyshimi, vetitë e produktit garantohen vetëm nëse është bërë një marrëveshje përkatëse me shkrim.

(10) Në rastin e suvave dhe bojrave me ngjyra dhe dërgesave të tyre të mëvonshme, mostra e ngjyrës e bërë në laborator, kartela përkatëse me ngjyra ose konfiguruesi dixhital i fasadës dhe dërgesa e prodhimit të porositur, mund të ketë devijime ngjyrash. Këto devijime të ngjyrave mund të shkaktohen nga struktura e sipërfaqes, reflektimi i dritës, granulimi, luhatjet e lëndës së parë, kushtet e motit dhe temperaturave, përpunimi dhe shkaqe të tjera. Para përpunimit të materialit, toni i ngjyrës së çdo dërgese prodhimi duhet të kontrollohet në vend në objektin specifik në një zonë testimi (afërsisht 1 m²) dhe të krahasohet në gjendje të thatë me kampionin me ngjyra/kartën me ngjyra. Në rastin e një procesi porosie, duhet të informohemi gjithashtu se është kështu. Ky është një porosi e përsëritur në mënyrë që të kemi mundësinë të rregullojmë ngjyrën për t'iu përshtatur kantierit. Kërkesat për kompensim nga devijimet e ngjyravenë rast të shkeljes së këtyre detyrimeve të kontrollit dhe njoftimit, pasi përpunimi ka filluar ose ka ndodhur, duke marrë parasysh Dispozitat sipas Pikës 8 Garancia dhe Pika 9 Përgjegjësia përjashtohen.

(11) Afatet e dakorduara të dorëzimit dhe shërbimit janë vetëm të përafërta, përveç rastit kur është premtuar ose rënë dakord shprehimisht një afat fiks ose një datë fikse. Pa paragjykuar të drejtat tona që rrjedhin nga një vonesë nga ana e klientit, ne mund të kërkojmë nga klienti një zgjatje të periudhave të dorëzimit dhe shërbimit deri në periudhën në të cilën klienti përmbush detyrimet e tij kontraktuale për të ofruar dokumente, miratime dhe specifika të tjera të të gjitha detajet e dizajnit të dëshiruar dhe të gjitha pyetjet teknike nuk përputhen. 

(12) Çdo periudhë dorëzimi ose shërbimi e rënë dakord zgjatet - edhe brenda një vonese - në rast të forcës madhore dhe të gjitha pengesave të paparashikueshme të panjohura për ne në kohën e lidhjes së kontratës për të cilat ne nuk jemi përgjegjës, për aq sa të tilla pengesat mund të provohen të jenë për shkak të kryerjes së shërbimit të borxhit (p.sh. ndërprerje të të gjitha llojeve operacionale, vështirësi në prokurimin e materialeve dhe energjisë, vonesa në transport, greva, bllokime të ligjshme, mungesa e fuqisë punëtore, energjisë ose lëndëve të para, vështirësitë në marrjen e lejeve zyrtare dhe masave zyrtare). Kjo vlen edhe në rast të mosekzistimit, të pasaktë ose të vonuar të dorëzimit nga furnitorët tanë; për klientët që janë konsumatorë, por vetëm nëse kemi përfunduar një transaksion mbrojtës kongruent, as ne dhe as furnitorët tanë nuk kemi faj ose nuk jemi të detyruar të prokurojmë në raste individuale. Klienti do të informohet menjëherë për mos disponueshmërinë e shërbimit. Në rast të pengesave me kohëzgjatje të përkohshme, afatet e dorëzimit ose shërbimit shtyhen ose datat e dorëzimit ose shërbimit shtyhen me periudhën e pengesës plus një periudhë të arsyeshme fillimi. Nëse pengesa zgjat më shumë se tre muaj ose është e sigurt se do të zgjasë më shumë se tre muaj, ne dhe klienti mund të tërhiqemi nga kontrata; Shërbimet dhe shpenzimet e bëra tashmë do të rimbursohen.

(13) Ndodhja e vonesës sonë në dorëzim përcaktohet me dispozitat statutore. Nëse jemi në mungesë të dorëzimit ose shërbimit si rezultat i neglizhencës së thjeshtë, përgjegjësia jonë për dëmet për shkak të vonesës në dorëzim/shërbim, e cila mund të kërkohet përveç dorëzimit/shërbimit, kufizohet në 0,75% të vlerës. të dorëzimit ose shërbimit (çmimi neto) i dorëzimit/shërbimit të ofruar me vonesë, por i kufizuar në një maksimum prej 5% të vlerës së dorëzimit ose shërbimit (çmimi neto) i dorëzimit/shërbimit të ofruar me vonesë. Nëse klienti kërkon dëmshpërblim në vend të dorëzimit/shërbimit në këto raste, kjo kërkesë për dëmshpërblim kufizohet në 50% të vlerës së dorëzimit ose shërbimit të dorëzimit/shërbimit të vonuar. Kufizimet e përgjegjësisë sipas fjalive 1 dhe 2 të mësipërm nuk zbatohen për një transaksion fiks dhe për më tepër vetëm brenda kufijve të § 9.

§ 3 Aplikim-Shënime Teknike dhe Konsultime


(1) Informacioni teknik dhe deklaratat/këshillat në lidhje me aplikimin për produktet tona, të cilat ne i ofrojmë verbalisht dhe me shkrim për të mbështetur klientin ose përpunuesin, janë të teknologjisë moderne dhe bazohen në fletët e të dhënave teknike për produktet tona. Ato nuk janë të detyrueshme, nuk justifikojnë të drejta kontraktuale ose detyrime dytësore nga kontrata e blerjes, përveç rasteve kur është rënë dakord shprehimisht ndryshe. Klienti është përgjegjës për kontrollin e përshtatshmërisë së produkteve tona dhe teknologjisë silo/makine për qëllimin përkatës me kujdesin e duhur bazuar në kushtet individuale të objektit/kantierit.

(2) Ne ofrojmë vetëm këshilla specifike për pronën nëse bihet dakord shprehimisht veçmas.

§ 4 Çmimet dhe kushtet e pagesës


(1) Çmimet tona janë çmime jo-detyruese të rekomanduara të shitjes plus taksën ligjore të shitjes në fuqi.

(2) Çmimet tona të faturave janë të rrumbullakosura komercialisht në qindarkë të plotë të lekut bazuar në çmimet individuale.

(3) Nëse nuk përcaktohet ndryshe në konfirmimin e porosisë ose në listën e çmimeve të aplikueshme në kohën e lidhjes së kontratës, çmimet tona zbatohen ex works. Çmimi i blerjes ose qiraja gjatë marrjes me qira të sistemeve, makinerive dhe aksesorëve të kapanoneve bazohet në listën e çmimeve përkatëse; taksa e shitjes nuk përfshihet në çmimin e blerjes ose të qirasë.

(4) Nëse nuk përcaktohet ndryshe në konfirmimin e porosisë tonë, çmimi neto i blerjes ose qiraja (pa zbritje) duhet të paguhet brenda 30 ditëve kalendarike nga data e faturës.

(5) Zbritja e zbritjes në para kërkon një marrëveshje të veçantë me shkrim. Periudha e para-njoftimit për debitimet direkte SEPA është dy ditë.

(6) Një kompensim ose mbajtja e pagesave që vepron si një kompensim është e lejueshme vetëm nëse pretendimet ligjore të klientit njihen nga ne, nuk kundërshtohen ose janë vërtetuar ligjërisht. Ushtrimi i të drejtës së mbajtjes - që nuk ka efekt kompensimi - është i lejueshëm vetëm ndaj pretendimeve të klientit që janë njohur nga ne, nuk kontestohen ose janë vërtetuar ligjërisht. Konsumatori mund të ushtrojë të drejtën e mbajtjes vetëm nëse kundërpadia e tij bazohet në të njëjtën marrëdhënie kontraktuale.

(7) Nëse pas lidhjes së kontratës bëhen të ditura rrethana që tregojnë objektivisht se klienti nuk është në gjendje të paguajë, gjë që rrezikon përmbushjen e kontratës (p.sh. për shkak të një kërkese për hapjen e procedurës së falimentimit), ne mund të anulojmë dhënien kushtet e pagesës ose shtyrjet me të menjëhershme të zbatojnë dhe të ndalojnë shërbimet e tyre derisa klienti të ketë kryer pagesën ose të ketë ofruar siguri për to ose të tregojë se përmbushja nuk është në të vërtetë në rrezik. Përveç kësaj, ne kemi të drejtë të tërhiqemi nga kontrata në përputhje me dispozitat ligjore për refuzimin e ekzekutimit - dhe nëse është e nevojshme pas caktimit të një afati (§ 321 BGB). Në rastin e kontratave për artikujt (produktet e bëra me porosi) ne mund të deklarojmë tërheqjen tonë menjëherë; dispozitat statutore për mospërdorimin e caktimit të një afati mbeten të paprekura. Për më tepër, nëse ndodhin rrethanat e mësipërme, ne kemi të drejtë të zgjidhim kontratën me klientin.

(8) Ne kemi të drejtë të kompensojmë pagesat nga klienti kundrejt pretendimeve më të fundit, pavarësisht udhëzimeve të ndryshme të pagesës, nëse pagesat mund të bëhen ndryshe të kontestueshme. Ne mbajmë disavantazhin e interesit. Klienti merr një mesazh faturimi përkatës.

(9) Nëse ne lejojmë një klient të shlyejë kërkesat tona në këste të përcaktuara sipas kalendarit, kërkesa jonë përkatëse e mbetur bëhet e detyrueshme për pagesë në total nëse klienti mbetet prapa me pagesën e një kësti tërësisht ose pjesërisht për më shumë se 10 ditë.
 
§ 5 Dorëzimi dhe transferimi i rrezikut në rast të dështimit të pranimit

(1) Fillimi i kohës së dorëzimit të specifikuar nga ne është subjekt i bashkëpunimit kontraktual të klientit dhe kërkon sqarimin e të gjitha pyetjeve teknike.

(2) Në veçanti, klienti duhet të sigurojë një rrugë aksesi të lëvizshme, të sigurt për trafikun për automjetet me një peshë totale të lejueshme prej 40 t dhe kur vendos kapanone me qira për një zonë qëndrimi të mbrojtur nga aksidentet dhe gjithashtu në përputhje me kushtet tona të tjera të dorëzimit . Kundërshtimi se kontrata nuk është përmbushur mbetet i rezervuar.

(3) Nëse klienti nuk pranon ose shkel me faj detyrimet e tjera për të bashkëpunuar, ose nëse dërgimi ynë vonohet për arsye të tjera për të cilat blerësi është përgjegjës, ne kemi të drejtë të kompensojmë dëmin që pësojmë si rezultat, duke përfshirë çdo shpenzim shtesë (p.sh. kostot e magazinimit). Pretendimet e mëtejshme mbeten të rezervuara.

(4) Për aq sa plotësohen kërkesat e seksionit 5 (3), rreziku i humbjes aksidentale ose përkeqësimit aksidental të artikullit të blerë kalon te klienti në momentin në të cilin klienti nuk pranon. Shitësi ka të drejtë të bëjë dërgesa të pjesshme vetëm nëse (I) dorëzimi i pjesshëm mund të përdoret nga klienti brenda qëllimit të qëllimit kontraktual, (II) dorëzimi i mallrave të porositura të mbetura është i siguruar dhe (III) klienti nuk e bën do të kemi ndonjë punë ose kosto të rëndësishme shtesë si rezultat (përveç nëse pranojmë t'i përballojmë këto kosto).  

§ 6 Kalimi i rrezikut, kostot e paketimit

(1) Vendi i performancës është vendi ynë i biznesit. Përveç nëse përcaktohet ndryshe në konfirmimin e porosisë, pranohet dorëzimi "ex works" ose "ex magazinë". Me kërkesë dhe shpenzime të klientit, malli do të dërgohet në një destinacion tjetër (shitje me postë).Nëse nuk është rënë dakord ndryshe, ne kemi të drejtë të përcaktojmë vetë llojin e dërgesës (në veçanti kompaninë e transportit, rrugën e transportit, paketimin).

(2) Nëse klienti është konsumator, rreziku i humbjes aksidentale dhe përkeqësimit aksidental të sendit të shitur i kalon klientit vetëm kur sendi është dorëzuar. Kjo vlen edhe për blerjet me porosi me postë.

(3) Nëse klienti është sipërmarrës, rreziku i humbjes aksidentale dhe përkeqësimit aksidental të mallit bartet me dorëzimin, në rastin e shitjeve me postë me dorëzimin e mallrave te shpedicioni, transportuesi ose personi ose institucioni tjetër. përgjegjës për kryerjen e dërgesës. Nëse dërgimi ose dorëzimi vonohet si rezultat i një rrethane për të cilën klienti është përgjegjës, rreziku i kalon klientit që nga dita në të cilën artikulli i dorëzimit është gati për transport dhe ne e kemi njoftuar klientin për këtë.

(4) Nëse klienti dëshiron, ne do ta mbulojmë dërgesën me sigurim transporti; konsumatori do të përballojë kostot e bëra në këtë drejtim.

(5) Transporti dhe të gjitha paketimet e tjera në përputhje me rregulloret e paketimit nuk do të kthehen; ato bëhen pronë e klientit. Kjo nuk vlen për paletat Euro dhe paketimet e paketave, me kusht që ato të jenë plotësisht të zbrazura, të pastra dhe të thata. Paletat do të tarifohen gjatë dorëzimit dhe do të kreditohen nëse kthehen në gjendje të përsosur. Klienti është i detyruar të sigurojë që paketimi të asgjësohet me shpenzimet e tij.
 
§ 7 Makineri - Defekte


Ne ofrojmë teknologjinë e makinerive të gatshme për përdorim në përputhje me detyrimet tona kontraktuale. Nëse ndodh një ndërprerje, duhet të informohemi menjëherë. Ne nuk jemi përgjegjës për ndonjë dëm pasues, veçanërisht për humbjen e fitimit si rezultat i një ndërprerjeje biznesi ose dështimi të teknologjisë së makinerisë, përveç nëse rezulton diçka tjetër nga § 9.

 
§ 8 Garancia

(1) Dispozitat ligjore do të zbatohen për të drejtat e klientit në rast të të metave materiale dhe të metave të titullit (përfshirë dërgesat e pasakta dhe të shkurtra), përveç nëse parashikohet ndryshe në këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme. Në të gjitha rastet, dispozitat e veçanta ligjore për dorëzimin përfundimtar të artikujve te konsumatori mbeten të paprekura.

(2) Në rastin e një blerjeje ose një kontrate për dorëzimin e sendeve të luajtshme që do të prodhohen ose prodhohen, e cila është një transaksion tregtar për të dyja palët, klienti të inspektojë me kujdes artikujt e dorëzuar menjëherë pas dorëzimit. Për sa i përket defekteve të dukshme ose defekteve të tjera që do të ishin dalluar në një inspektim të menjëhershëm dhe të kujdesshëm, ato konsiderohen se janë miratuar nga klienti nëse nuk marrim një njoftim me shkrim për defektet brenda shtatë ditëve të punës pas dorëzimit. Në lidhje me defektet e tjera, artikujt e dorëzuar konsiderohen të jenë miratuar nga klienti nëse njoftimi i defekteve jo tek ne merret brenda shtatë ditëve të punës nga momenti në të cilin defekti u bë i dukshëm; nëse defekti ishte tashmë i njohur për klientin në një moment më të hershëm gjatë përdorimit normal, kjo pikë e mëparshme kohore është vendimtare për fillimin e periudhës së ankesës.

(3) Nëse klienti është një sipërmarrës, ai duhet së pari të kërkojë performancën pasuese përmes korrigjimit; dorëzimi i zëvendësimit është i përjashtuar. Megjithatë, ne kemi të drejtë të refuzojmë korrigjimin nëse kjo është e mundur vetëm me kosto joproporcionale dhe të zgjedhim dërgesën zëvendësuese.

(4) Nëse klienti është një sipërmarrës, ne fillimisht japim një garanci për defekte në mallra me performancë shtesë ose dërgim zëvendësues, sipas gjykimit tonë.

(5) Nëse përmbushja plotësuese dështon ose nëse afati i caktuar nga klienti për kryerjen plotësuese ka skaduar pa sukses ose është i panevojshëm sipas dispozitave ligjore, klienti mund të kërkojë uljen e pagesës (uljen) ose anulimin e kontratës ( tërheqje) sipas zgjedhjes së tij. Megjithatë, në rastin e një defekti të parëndësishëm, klienti nuk ka të drejtë të tërhiqet.

(6) Nëse klienti zgjedh të tërhiqet nga kontrata për shkak të një defekti në titull ose cilësi pasi përmbushja e mëvonshme ka dështuar, ai nuk ka të drejtë në asnjë pretendim shtesë për dëmshpërblim për shkak të defektit. Nëse klienti zgjedh kompensimin pasi performanca e mëvonshme ka dështuar, mallrat mbeten me klientin sipas gjykimit tonë nëse kjo është e arsyeshme për të. Pretendime të mëtejshme për dëme ose kompensim për shpenzimet e humbura ekzistojnë vetëm në përputhje me § 9.

(7) Nëse blerësi është një sipërmarrës, vetëm përshkrimi i produktit tonë konsiderohet të jetë dakord si cilësia e mallrave. Deklaratat publike, promovimet ose reklamat nga ne si prodhues nuk përfaqësojnë asnjë informacion kontraktual mbi cilësinë e mallrave.
 

§ 9 Përgjegjësia

(1) Nëse nuk përcaktohet ndryshe në këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme ose në kontratë, ne do të jemi përgjegjës në rast të shkeljes së detyrimeve kontraktuale dhe jashtëkontraktore në përputhje me dispozitat ligjore përkatëse.

(2) Ne jemi përgjegjës për dëmet - për çfarëdo arsye ligjore - në rast të qëllimit dhe neglizhencës së rëndë. Në rast të pakujdesisë së thjeshtë, ne jemi përgjegjës vetëm (a) për dëmin që rezulton nga dëmtimi i jetës, gjymtyrëve ose shëndetit, dhe (b) për dëmin që rezulton nga shkelja e një detyrimi material kontraktor (detyrim, përmbushja e të cilit mundëson ekzekutimi i duhur i kontratës në radhë të parë dhe në përputhje me të cilën partneri kontraktues beson dhe mund t'i besojë rregullisht); në këtë rast, megjithatë, përgjegjësia jonë është e kufizuar në kompensimin për dëmin e parashikueshëm, që zakonisht ndodh, por jo më shumë se 30% e vlerës neto të faturës. Një shumë më e lartë e detyrimit duhet të dakordohet veçmas. (c) Kufizimet e përgjegjësisë që rrjedhin nga paragrafi 2 nuk zbatohen nëse kemi fshehur një defekt ose kemi marrë garanci për cilësinë e mallit. E njëjta gjë vlen edhe për pretendimet e klientëve sipas Ligjit të Përgjegjësisë së Produkteve.

(4) Në kundërshtim me nenin 438 paragrafi 1 nr. 3 BGB, periudha e përgjithshme e kufizimit për klientët që janë sipërmarrës për pretendimet që rrjedhin nga defektet materiale dhe defektet e pronësisë është një vit nga dorëzimi. Kjo periudhë kufizimi zbatohet gjithashtu për pretendimet kontraktuale dhe jashtëkontraktore për dëmet nga klienti bazuar në një defekt në artikujt e dorëzuar. Kufizimi i ligjit të përgjegjësisë së produktit mbetet i paprekur në çdo rast. Përndryshe, vetëm periudhat e parashkrimit zbatohen për kërkesat për dëmshpërblime nga klienti.

(5) Për sa kohë që përgjegjësia jonë është e përjashtuar ose e kufizuar, kjo vlen edhe për përgjegjësinë personale të punonjësve, punëtorëve, përfaqësuesve dhe agjentëve tanë zëvendësues.
 
§ 10 Ruajtja e titullit

(1) Në rastin e kontratave me konsumatorët, ne rezervojmë titullin e mallrave derisa çmimi i blerjes të jetë paguar plotësisht. Gjatë ekzistencës së ruajtjes së pronësisë, klienti nuk mund t'i shesë sendet ose në ndonjë mënyrë tjetër të disponojë pronësinë e tyre. Klienti është i detyruar të na njoftojë menjëherë për aksesin e palëve të treta në mallrat / sendet e marra me qira, për shembull në rast sekuestrimi ose konfiskimi, si dhe çdo dëmtim, humbje ose shkatërrim të mallrave / sendeve të marra me qira. Klienti duhet të na njoftojë menjëherë për çdo ndryshim në pronësinë e mallrave/artikujve të marrë me qira ose çdo ndryshim të vendbanimit.

(2) Në rastin e kontratave me klientët që janë sipërmarrës, ne ruajmë të drejtën e marrëdhënies së biznesit me klientin derisa të gjitha - duke përfshirë të ardhmen - pretendimet (duke përfshirë të gjitha pretendimet ndihmëse, si kostot e këmbimit, kostot e financimit, interesat) të jenë shlyer. në mënyrë të plotë mbi mallin e dorëzuar. Nëse është lidhur një marrëveshje e llogarisë rrjedhëse me klientin, mbajtja e titullit ekziston derisa bilanci i njohur i llogarisë rrjedhëse të shlyhet plotësisht.

(3) Konsumatori është i detyruar t'i trajtojë me kujdes mallin e rezervuar dhe sendet e marra me qira. Nëse kërkohet punë mirëmbajtjeje dhe inspektimi, klienti duhet ta kryejë këtë rregullisht me shpenzimet e tij.

(4) Ne kemi të drejtë të tërhiqemi nga kontrata në përputhje me dispozitat ligjore në rast të shkeljes së kontratës nga klienti, veçanërisht në rast të mospagesës ose në rast të shkeljes së një detyrimi sipas seksionit 10 (3) dhe të kërkojë kthimin e mallit në bazë të ruajtjes së titullit dhe tërheqjes.

(5) Klienti përballon të gjitha shpenzimet që duhet të kryhen, veçanërisht si pjesë e një veprimi kundërshtimi të palës së tretë për heqjen e një konfiskimi dhe, nëse është e nevojshme, për të zëvendësuar sendet e dorëzimit, për aq sa ato nuk mund të mblidhen nga palët e treta.

(6) Nëse klienti është sipërmarrës, ai ka të drejtë të rishes mallrat në rrjedhën e zakonshme të biznesit. Megjithatë, klienti tashmë na cakton rishitje ose përpunim i mëtejshëm ose ndonjë arsye tjetër ligjore (sigurim, dëmshpërblim, humbje e pronësisë nëpërmjet lidhjes së sendit të dorëzimit me një pronë) në lidhje me çmimin e blerjes, pagat ose pretendime të tjera (duke përfshirë bilancin e njohur nga një marrëveshje e llogarisë rrjedhëse ose në rasti i falimentimit) që rrjedh nga partneri afarist i klientit nga "balanca shkakësore" e atëhershme ekzistuese) në shumën e vlerës bruto të faturës ndaj debitorit të tretë. Ne e pranojmë detyrën. Pas caktimit, klienti është i autorizuar në mënyrë të revokueshme për të mbledhur kërkesën e caktuar për llogarinë tonë në emrin e tij. Ky autorizim i debitimit direkt mund të revokohet nëse klienti nuk i përmbush siç duhet detyrimet e tij të pagesës. Në një rast të tillë, sipas kërkesës, klienti duhet të na japë informacionin e kërkuar për mbledhjen e kërkesave të caktuara, të sigurojë dokumentet përkatëse dhe të njoftojë debitorin për cedimin. Ne kemi të drejtë në çdo kohë të paraqesim vetë pretendimin, por nuk do ta përdorim këtë autoritet për sa kohë që sipërmarrësi përmbush detyrimet e tij të pagesës.

(7) Trajtimi dhe përpunimi i mallrave nga klienti kryhet gjithmonë në emrin tonë. Nëse përpunimi bëhet me objekte që nuk na përkasin, ne do të fitojmë bashkëpronësinë e objektit të ri në lidhje me vlerën objektive të mallit të dorëzuar nga ne dhe shërbimin e ofruar nga ne për objektet e tjera të përpunuara. E njëjta gjë vlen edhe nëse mallrat janë të përziera me sende të tjera që nuk na përkasin neve.

(8) Nëse vlera e realizueshme e letrave me vlerë tejkalon pretendimet tona për më shumë se 10%, ne do të lëshojmë letra me vlerë sipas dëshirës sonë me kërkesë të klientit.
 
§ 11 Kompensimi

(1) Nëse klienti është një sipërmarrës, ne kemi të drejtë të kompensojmë të gjitha pretendimet e klientit kundër nesh ose kundër një kompanie të lidhur me ne, sipas kuptimit të neneve 15 dhe vijues, që kemi të drejtë nga klienti.

(2) Nëse klienti është një sipërmarrës, ne kemi të drejtë të pretendojmë të gjitha pretendimet që kemi të drejtë ndaj një kompanie të lidhur me klientin sipas kuptimit të neneve 15 pavarësisht nga reciprociteti dhe pavarësisht se kur ato lindën kompensuar kundër pretendimeve të klientit ndaj nesh.
 
§ 12 Juridiksioni dhe vendi i kryerjes

(1) Nëse klienti është një tregtar sipas kuptimit të Kodit Tregtar Shqiptarë, një person juridik i së drejtës publike ose një fond i veçantë sipas ligjit publik, të gjitha mosmarrëveshjet në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e palëve kontraktuese nga transaksionet e çdo lloji - edhe për mosmarrëveshjet e kambialit dhe çeqeve - përfshirë mosmarrëveshjet në lidhje me efektivitetin e kësaj marrëveshjeje, u pajtua juridiksioni i gjykatave në vendin tonë të biznesit. E njëjta gjë vlen nëse klienti nuk ka një vend juridiksioni të përgjithshëm në Shqipëri, zhvendos zyrën e tij të regjistruar ose vendbanimin ose vendbanimin e zakonshëm jashtë vendit pas lidhjes së kontratës ose vendbanimi i tij i zakonshëm nuk dihet në kohën kur është paraqitur veprimi. Megjithatë, ne kemi gjithashtu të drejtë të padisim klientin në vendin e tij të përgjithshëm të juridiksionit.

(2) Ligji i Republikës së Shqipërisë zbatohet ekskluzivisht; 

(3) Nëse nuk përcaktohet ndryshe në konfirmimin e porosisë, vendi ynë i biznesit është vendi i kryerjes.

(4) Nëse dispozitat individuale të kontratës me klientin, duke përfshirë këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme, janë ose bëhen plotësisht ose pjesërisht të pavlefshme, kjo nuk do të ndikojë në vlefshmërinë e dispozitave të mbetura. Rregullorja tërësisht ose pjesërisht joefektive duhet të zëvendësohet nga një rregullore, suksesi ekonomik i së cilës është sa më i afërt me atë të joefektivit.
 
§ 13 politika e anulimit

(1) Kur përfundojnë një transaksion të shitjes në distancë, konsumatorët në përgjithësi kanë një të drejtë ligjore të tërheqjes, për të cilën do t'ju informojmë më poshtë në përputhje me modelin ligjor. Kjo vlen ekskluzivisht për konsumatorët që dërgojnë porosi në mënyrë elektronike. Një model i formularit të anulimit mund të gjendet në paragrafin (2). E drejta e tërheqjese drejta e tërheqjes Ju keni të drejtë të revokoni këtë kontratë brenda katërmbëdhjetë ditësh pa dhënë arsye. Periudha e anulimit është katërmbëdhjetë ditë nga dita në të cilën ju ose një palë e tretë e quajtur nga ju që nuk është transportuesi morët në zotërim mallrat. Për të ushtruar të drejtën tuaj të tërheqjes, ju duhet të na informoni për vendimin tuaj për t'u tërhequr nga kjo kontratë me anë të një deklarate të qartë (p.sh. një letër dërguar me postë, faks ose e-mail). Ju mund të përdorni formularin e bashkangjitur të revokimit, por kjo nuk është e detyrueshme.Për të përmbushur afatin e anulimit, mjafton që ju të dërgoni komunikimin në lidhje me ushtrimin e së drejtës së anulimit përpara se të skadojë periudha e anulimit.Pasojat e revokimit. Nëse tërhiqeni nga kjo kontratë, ne do t'ju kreditojmë të gjitha pagesat që kemi marrë nga ju, duke përfshirë kostot e dorëzimit (me përjashtim të kostove shtesë që rezultojnë nga fakti që ju keni zgjedhur një lloj dërgese të ndryshme nga ai i lirë i ofruar nga nekeni zgjedhur dorëzimin standard) menjëherë dhe më së voni brenda katërmbëdhjetë ditëve nga dita në të cilën kemi marrë njoftimin për anulimin tuaj të kësaj kontrate. Për këtë shlyerje ne përdorim të njëjtat mjete pagese që përdorni jutë transaksionit origjinal, përveç nëse është rënë dakord shprehimisht ndryshe me ju; në asnjë rrethanë nuk do t'ju ngarkohen tarifa për këtë shlyerje.Ne mund të refuzojmë rimbursimin derisa të kemi marrë mallrat mbrapsht ose derisa të keni dhënë prova që i keni kthyer mallrat, cilado qoftë më herët. Ju duhet të na ktheni ose dorëzoni mallrat menjëherë dhe në çdo rast jo më vonë se katërmbëdhjetë ditë nga dita në të cilën na njoftoni për anulimin e kësaj kontrate. Afati respektohet nëse i ktheni mallrat përpara se të skadojë periudha prej katërmbëdhjetë ditësh. Ju përballoni shpenzimet direkte të kthimit të mallrave. Ju jeni përgjegjës vetëm për çdo vlerë të zvogëluar të mallrave që rezulton nga trajtimi, përveç asaj që është e nevojshme për të përcaktuar natyrën, karakteristikat dhe funksionimin e mallrave.Ju informojmë për formularin model të anulimit sipas rregulloreve ligjore si më poshtë:

(2) Modeli i formularit të tërheqjes
Për Tapizë- Nikël, Durrës 1504, +355 689014317 ose me email: office.tirana@roefix.com
-    Unë/ne (*) revokojmë kontratën e lidhur nga unë/ne (*) për blerjen e mallrave të mëposhtëm (*)/ ofrimin e shërbimit të mëposhtëm (*)
-    Porositur më (*)/marrë në (*)
-    Emri i konsumatorit(ve)
-    Adresa e konsumatorit(ve)
-    Nënshkrimi i konsumatorit(ve) (vetëm në rastin e njoftimit në letër)
-    Data